. Обмен криптовалют и электронных денег. : ПриватБанк почав продаж квитків на потяги, автобуси й літаки по телефону

ПриватБанк почав продаж квитків на потяги, автобуси й літаки по телефону


ПриватБанк запустив новий сервіс - продаж квитків на транспорт по телефону. Тепер, щоб купити квиток на автобус, поїзд чи літак, не потрібно йти у відділення банку. Забронювати і сплатити поїздку або переліт можна зі свого мобільного телефону, зателефонувавши на безкоштовний короткий номер банку 3700. Комісія банку при купівлі квитків по телефону така ж, як і у відділеннях.

«Це просто фантастика! Тільки уявіть собі, скільки часу ми заощадимо своїм клієнтам цим сервісом! Кілька місяців тому ми заощадили їм час, дозволивши купувати квитки не в касах вокзалів, а в найближчому відділенні. Тепер же все зводиться до двохвилинному дзвінку за безкоштовним телефоном! - Говорить заступник правління ПриватБанку Юрій Кандауров. - Знову ж таки, цей сервіс - ще один крок для розвантаження наших відділень ».

Сьогодні по телефону 3700 можна купити залізничні та автобусні квитки в будь-якому напрямку по Україні, а також авіаквитки на внутрішні та міжнародні рейси компаній «Аеросвіт» і «Дніпроавіа». Придбання квитків по телефону практично нічим не відрізняється від звичного походу в касу. Оператору банку досить сказати дату, час, напрямок планованої поїздки та вид транспорту. Оплата квитка відбувається тільки після підтвердження клієнтом операції через СМС.

При купівлі залізничних та автобусних квитків, на телефон клієнта приходить СМС з номером електронного квитка, за яким він може без черги отримати "живі" квитки в будь-якій залізничній або автобусній касі не пізніше, ніж за 30 хвилин до відправлення. При обміні електронного квитка на паперовий потрібно пред'явити паспорт. Якщо бронюється і оплачується авіапереліт, клієнт отримає свій квиток по електронній пошті і може його роздрукувати вдома або в офісі.

На сьогоднішній день через відділення ПриватБанку і систему онлайн-банкінгу Приват24 щодня продається понад 2000 квитків на всі види транспорту. З початку впровадження "квиткового" сервісу в ПриватБанку в 2010 році, його послугами при плануванні поїздок скористалися понад 480 000 осіб.

Комментариев нет:

Отправить комментарий