Юридичні особи та підприємці - клієнти ПриватБанку тепер зможуть надавати обов'язкову звітність до Пенсійного Фонду України в електронному вигляді. Як повідомила прес-служба банку, така можливість реалізована в ході співпраці ПриватБанку та Пенсійного фонду України по впровадженню нових технологій подання звітності з використанням електронного цифрового підпису.
Обов'язковою умовою переходу на подачу "цифрових" звітів в ПФ є наявність сертифіката цифрового підпису. Отримати його можуть клієнти ПриватБанку - як юрособи, так і фізособи-підприємці в будь-якому відділенні або Інтернет-банку Приват24. Підготовка та відправка регламентованої звітності також можлива через Приват24 або спеціальне програмне рішення "PrivatGate", що забезпечує найвищий рівень безпеки передачі даних.
"Уявіть, скільки паперу на друк звітів, часу в чергах і нервів можна економити за рахунок переходу на електронну подачу звітності, - говорить заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь. - Крім цього, цифровий підпис дає чимало інших переваг для оптимізації бухгалтерії та бізнес-процесів ".
Програмні рішення ПриватБанку, що застосовуються при подачі "цифровий" звітності, використовують високонадійні засоби ЕЦП, криптографічні алгоритми яких реалізовані відповідно до вимог ДСТУ 4145-2002 і мають відповідні експертні висновки Державної Служби спеціального зв'язку та захисту інформації України. Електронні цифрові підписи, накладені на звіти та квитанції, відповідно до законодавства України, мають рівнозначну юридичну силу власноручним підписів і відбитка печатки на паперових документах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий